Hlavní město Bangkok - Krátké zprávy, aktuality a články - Aktuálně ze světa

Hlavní nabídka:

Hlavní město Bangkok

Vytvořil v Cestování ·
Po příletu do Bangkoku už na nás na letišti čekal taxi s naším jménem, který nás odvezl přímo do našeho hotelu, který se nacházel asi 5 minut jízdy od hotelu. Přijeli jsme večer, takže jsme šli omrknout jen hotelovou restaurace, dali si večeři a šli spát. Druhý den ráno jsme se vzbudili a marně přemýšleli, co budeme dělat. Na telefonu jsme si našli pár památek, které bychom chtěli navštívit, ale teď otázka jak se tam dostat. Na internetu všude píší, že jsou levné taxíky. No na české poměry určitě ano sice všude co jsem našel, píší, že cesta by měla vyjít na nějakých 300 bathů. Tak jsme si řekli, super jedeme. Přišel jsem na recepci, nechali jsme si zavolat taxi, řekli, že za 5 minut je tu ani jsem se neotočil a taxík už stal před hotelem. Samozřejmě nám taxikář začal říkat, že je Bangkok samá zácpa a cesta bude trvat.

Jeli jsme asi 40 km k Velkému paláci a chtěl po nás teda 500 bathů, ale ukecal jsem ho na 400. Bohužel po příjezdu do centra se nám vypla mobilní navigace, tak jsme museli do první kavárny na Wi-Fi a zapnout jí znovu. Pro Thajce asi není úplně normální chůze, protože při každém podívání se do cesty už na nás mával taxikář, kam chceme zavést, nebo jsme pořád jen slyšeli TUK-TUK. Obešli jsme velký palác, který jsme tedy nenavštívili, ale po cestě jsme navštívili menší palác zvaný Wat-Pho. Pak jsme měli namířeno na Chinatown Market. Nespočet obchůdků, uliček a všeho možného, kde se nešlo ani vyznat kam vlastně jít. Ale na nákupy určitě super. Už byl večer, tak jsme se rozhodli, že se vrátíme zpět do hotelu. Stojíme u cesty, přijel taxi říkám, chceme do tohoto hotelu, jo bude to stát 500 bathů, my unavení, říkám super bereme. Sedneme do taxíku a taxikář absolutně nevěděl, kam má jet. Neustále s někým volal, nakonec jsme ho museli navigovat i my na podle mobilní navigace, kam má zabočit. No sranda . Druhý den jsme se rozhodli, jelikož byl víkend a my jakož to fanoušci nakupování, že se musíme dostat na velký trh s nákupy zvaný CHATUCHAK Market. Našli jsme opět přes telefon, že se tam dá dostat nadzemní dopravou. Našli jsme si tedy spoje, a že půjdeme na zastávku. K zastávce se dostat to je taky výhra. Jelikož asi Thajci neznají chodit pěšky, vůbec k zastávce nevedla normální cesta. My opět šli podle navigace přes nějaký most, kde žili domorodci, tak jsme raději zrychlili. Na market jsme se dostali bez problému. Nadzemka nás zavezla skoro přímo před tržiště. Okolí marketu byl i krásný park zvaný stejně jako market, Chatuchak park. Na trh jsme přijeli ráno, což bylo asi nejlepší, protože po 3 hodinách procházení obchůdku a uliček už jsme ani nevěděli, kde jsme byli, a kde ne. Je to tam obrovský. Na cestě zpět jsme bohužel opět museli jít přes most, kde žili domorodci, ale všechno jsme společně zvládli a dovolenou si suprově užili.

Bez komentářů

Copyright 2015. All rights reserved.